איך להיראות עדכני ולוהט בחתונה? הטרנדים הבולטים של 2021

כל חתן וכל כלה רוצים להיראות בשיאם מתחת לחופה, לפני הרגע הייחודי והמרגש וגם במסיבה שמתפתחת כשהם זוג לכל דבר גם מבחינה רשמית. גם הקרובים והחברים שמוזמנים לחגוג עם הזוג מקדישים לא מעט זמן להחלטה מה ללבוש לחתונה – גם מתוך כבוד לחתן ולכלה, גם כדי להרגיש מצוין וגם, אי אפשר להתכחש לכך, להרשים את האורחים האחרים. התוצאה: חתונה מוצלחת באמת היא אירוע שמזכיר תצוגת אופנה, וטוב שכך. הכתבה הבאה סוקרת את הטרנדים העדכניים של הלבוש של החתנים בחתונות, כך שגם אתם תוכלו להיראות מיליון דולר.

צמר, משבצות וטווייד – למראה כפרי יצירתי

הטווייד, הצמר והמשבצות הם אופציות מעולות לחתנים שרוצים להפגין ייחודיות ולמשוך מיד את העין (וגם לקבל המון מחמאות על היצירתיות מכל אורחי החתונה). בפרט מתאימים הצמר והטווייד לחתונות בעלות אופי כפרי שמתקיימות במרחבים פתוחים. אפשר לשחק עם המשבצות וגם להמיר אותן, למשל עם דוגמה של פסים. עוד אפשרות היא לוותר על חליפה מצמר או טווייד ולשמור את חומרי הגלם האלה לווסט.

סופר סלים – למראה חטוב במיוחד

טרנד יפה נוסף הוא החליפות המחטבות. חליפות הסופר סלים פיט מחמיאות במיוחד כשהן נלבשות ביחד עם חולצה צמודה מאוד ומכנסי סקיני, כמובן מחויטים. התוצאה היא מראה צמוד ושיקי, ולחתנים ספורטיביים שהשקיעו בטיפוח הגזרה לקראת החתונה צפויות שפע מחמאות. 

חליפת 3 חלקים – למקסימום אלגנטיות

רוב הישראלים נרתעים ממראה אלגנטי מאוד, שנתפש לעיתים כ"יותר מדי" וגם כלא מתאים להווייה הישראלית הנון-שלנטית מטבעה – אבל אנחנו מתחתנים פעם אחת בחיים (או לפחות מבקשים להאמין בכך), ואין כמו חתונה כדי להפגיז עם הופעה של פעם בחיים. חליפת 3 חלקים כוללת ז'קט (או בשם המהודר יותר, מקטורן), וסט ומכנסיים מחויטים שכולם נתפרים ביחד ומייצרים הרמוניה מושלמת. המהדרין יכולים להוסיף גם עניבה או פפיון ולהשלים מראה אלגנטי במיוחד.

חולצות חתן – למסיבה שאחרי

אם בחרתם בחליפת 3 חלקים יוקרתית, מן הסתם תרצו להשתחרר במהלך האירוע. אם העדפתם טווייד או צמר סביר להניח שבשלב כלשהו תבקשו לעבור למשהו קליל יותר. גם מי שהתלבש בחליפת סופר סלים פיט יחפש משהו נוח יותר למסיבת הריקודים – ובכל מקרה הפתרון הוא חולצה פשוטה, אבל כזו שמנצלת את האופציה של הדפסה על חולצות כדי להפוך אותה ליותר מעניינת.

כשמחפשים חולצת חתן, באופן טבעי עיקר תשומת הלב מופנית לכיתוב שעל החולצה. האפשרויות מן הסתם אינסופיות, וכל חתן יכול לבחור כיתוב שמתאים למי שהוא ולתחושות ביום המיוחד ביותר בחייו. גם מי שרוצה להסתמך על דוגמאות קיימות ימצא שפע אפשרויות: למשל "פעם ראשונה שאני שובר כוס ואשתי לא כועסת עליי", עם איור של כוס מנופצת, "נא לא לגעת, בעל טרי!" כדי להדגיש את שינוי הסטטוס, "חתן חדש" בעיצוב שמזכיר את השלט המוכר "נהג חדש", "מצאתי את שאהבה נפשי והיום היא אשתי" עם פונט שמזכיר את המקרא לחתנים רומנטיים במיוחד, "אני הנמר בבית" בפונט גדול ומתחתיו בפונט צנוע יותר "שקט שקט והולך על 4…", "עכשיו זה רשמי, היפה בלבן זו אשתי" ומן הסתם ניתן למצוא עוד שלל דוגמאות של חולצות מודפסות לחתונה עבור החתן.

בכל מקרה של הדפסת חולצות, גם אם לכאורה מדובר על חולצה לערב אחד בלבד, כדאי להקפיד על איכות הבד ועל איכות ההדפסה. אמנם החתן מן הסתם לא יתחתן שוב בקרוב אבל החולצה המודפסת מהווה מזכרת מוצלחת, ולכן כדאי לוודא שהיא תחזיק מעמד זמן רב.

כותב המאמר דייב מחנות פונגו הדפסה על חולצות

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?