טיפים לחתן: כך תיראה במיטבך ביום החתונה

ביום החתונה נהוג להציב את אור הזרקורים על שמלתה של הכלה, אך בימינו אנו, הרי שכל גבר וגבר משקיע זמן ומחשבה מקדימה על מנת שיוכל להרגיש שהוא צועד אל החופה עם חליפה שנתפרה למידותיו ושמחמיאה באופן מדויק וקפדני.

כיצד עושים זאת נכונה? את אלו תוכלו כבר להשאיר למומחים שלנו כאן בסאלינה עם מבחר של חליפות חתן בעלות מראה אלגנטי וקלאסי ועד למראה עדכני ושובב. אך כמיטב המסורת, אנחנו פשוט לא יכולים להתאפק ולהשאיר את הטיפים שלנו לעצמנו.

במדריך הבא נחשוף בפניכם מספר טיפים שבזכותם תוכלו להציג 'שואו' שאין שני לו עם חליפה מחמיאה ומראה גברי ורענן.

לא מתייאשים לאחר חליפה אחת

מצאתם חליפה ואתם מרגישים שאתם מתפשרים? חכו עוד רגע אחד. חיפוש אחר חליפה מתאימה יכול לקחת מעט זמן.

נסו אפילו לחשוב על טי-שירט פשוטה שאתם בודקים בחנות. ייתכן ודגם אחד יישב עליכם בצורה קזו'אלית רגילה, ואילו דגם אחר יהלום במדויק את מידותיכם, ידגיש את הכתפיים ויעצב את מנח הגוף. אותו הדבר מתרחש עם חליפה. גם אם היא עודנה איננה מתאימה במדויק עם תפירתה אל גופכם, הרי שדי מהר תוכלו להעיד על תחושת ה-'קליק' באשר לאופן שבו היא מחמיאה לכם.

הצבע עושה את ההבדל

או הו כמה שהצבע יכול לשנות הכול. ייתכן מאוד שיש לכם כבר השראה, אפילו תמונה ובה אתם מציגים במדויק כיצד אתם מעוניינים שהחליפה תיראה.

עם זאת, אנחנו תמיד ממליצים להגיע אל חנותנו עם פתיחות מחשבתית. לעתים, אנו מגלים שהצבע בו כה חשקנו, אמנם עונה על המצופה, אך צבע אחר, ולעתים כזה שממש מצריך חשיבה מחוץ לקופסה, יוצר מראה בלתי נשכח בחתונה.

אמנם ישנם צבעים שנחשבים ל'בחירה בטוחה' כמו שחור, כחול רויאל ואפור, אך אנו ממליצים שאת צבע החליפה נתאים לפי גוון העור, וגם לפי תחושת בטן. לעולם איננו יודעים מתי יתרחש הניצוץ.

סוג הבד

מחפשים חליפת פשתן אלגנטית? או אולי חליפת כותנה עם מראה קלאסי? סוג הבד בהחלט יכול להשפיע על המראה שלנו מן הקצה אל הקצה. במקרה הזה, כל סוגי הבדים שאנו מציעים בסלינה עונים על המצופה עם חליפות איכותיות ויוקרתיות. אל לנו להתפשר על בד איכותי שכן זוהי גם ערובה לבד נושם ובעל מראה עם נוכחות.

בחירת נעליים

אנו פוגשים לעתים בחתנים שבוחרים להתפשר על הנוחות. נכון שהפתענו? הייתם בטוחים שנדבר דווקא על מראה הנעל. ובכן, מראה הנעל בהחלט משפיע, אך הנוחיות משפיעה על היציבה שלכם, על הביטחון העצמי שלכם בנראות, היא משפיעה על מצב הרוח (דמיינו לעצמכם יום צילומים שלם בנעל שאיננה נוחה לכם), והיא ערובה לחתן שצועד במיטבו לאורך החופה.

הרגישו טוב עם עצמכם

מצאו מגוון של דרכים שיאפשרו לכם להרגיש טוב, הרבה מעבר למראה החליפה עצמה. אם כבר ישנם חברים או בני משפחה שרוצים לרכוש לכם מתנת אירוסין, הרי שאפשר לבקש אחר קרם טיפוח בריח שנשאר לאורך היום, תמרוקים ושלל תכשירי טיפוח המבטיחים מראה עור רענן וזוהר. ולעתים גם מומלץ לצאת קצת מחוץ לשבלונה של הלבוש בלבד. ישנו דבר מה טעים שישאיר אתכם במיטבכם לאורך היום? הצטיידו בפריטים קטנים אך שמטעינים אתכם באנרגיות מחודשות.

אל תשכחו לחייך

ורגע לפני שאתם בטוחים שנגענו בקלישאה, דעו כי מחקרים רבים מראים שככל שנקפיד לחייך, כך נאותת למוחנו שאנו שמחים.

לא תאמינו לאילו הבדלים יוביל ולו חיוך אחד קטן. זהו יום שעמוס ברגשות, בחששות ובהתרגשות. תיהנו ממנו, חייכו, הקפידו לשמור על גב זקוף והיו סמוכים ובטוחים – אתם והחצי השני שלכם לחיים, תיהנו מכל רגע ותרגישו בטופ.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?